• nutizie
page_banner

"One Belt, One Road" apre un novu spaziu per a cooperazione agricula Sino-straniera

Stòricamente, a Strada di a Seta era un canale impurtante per i scambii agriculi trà a Cina è l'Occidenti. Oghje, trè anni dopu l'iniziativa "One Belt, One Road" hè stata presentata, a cuuperazione agricula di i paesi longu di a Strada di a Seta hà gradualmente migliuratu, è a cooperazione agricula hè diventata un mutore impurtante per a custruzzione di a Cintura Economica di a Strada di a Seta.

À a 23rd China Yangling Agricultural High-tech Achievements Expo, chì appena chjusa à principiu di nuvembre 2016, i funzionari agriculi, l'imprenditori è l'esperti di u Kazakistan, a Germania, l'Olanda è altri paesi anu dettu chì l'attuale cooperazione agricula trà i paesi longu a Via di Seta hè stata. più approfonditu.

Sutta l'iniziativa di l'Università Northwest A&F, 36 università è 23 istituzioni di ricerca scientifica in 12 paesi cumpresi Cina, Russia, Kazakistan, Giordania è Polonia anu stabilitu inseme a "Silk Road Agricultural Education Technology Innovation Alliance" durante a Conferenza Agricultural High-tech. U "Foru di Cuuperazione di l'Educazione Agricola è di a Tecnulugia di a Strada di Seta" si terrà regularmente per rinfurzà a cooperazione agricula.

 


Tempu di post: 23-mar-2021